Surat Rasmi Permohonan Pengeluaran Wang

Surat rasmi permohonan pengeluaran wang kwsp, surat rasmi permohonan pengeluaran kwsp, surat rasmi permohonan pengeluaran kematian, surat rasmi permohonan pengeluaran i lestari, surat rasmi permohonan kerja, surat rasmi permohonan bantuan kewangan, surat rasmi permohonan pertukaran, surat rasmi tidak hadir ke sekolah, surat rasmi berhenti kerja, contoh surat rasmi kerajaan,

Hai korang semua! Aku nak cerita pasal benda pelik yang aku jumpa semalam. Jadi bila aku scroll #randomkatamalaysia, aku terjumpa satu image post ni.

Gambar tu nampak macam surat pinjaman duit tapi tulisan dia pelik sikit. Aku pun click lah masuk ke link dia tu. Terus aku gelak guling-guling sebab aku tak pernah tengok surat pinjaman duit yang macam tu sepanjang hidup aku.

Terenyuh hatiku bila membaca perkataan-perkataan dalam surat tu. "Contoh Surat Pinjaman Wang Dari Majikan axspiert". Siapa ke majikan axspiert ni? Aku pun tak tau. Nak kata kaya sangat pun tak boleh sebab tulisannya pelik-pelik macam dah takde idea nak tulis ape dah.

Tapi aku suka jugak nombor '33-1' kat situ. Macam-macam idea keluar. Maybe sebab peminjam ni bulan maal hijrah tanggung hutang or mungkin gajinya cuti separuh bulan. Or maybe mana tau nombo tu bertuah kot, dapat menang loteri sebab loan banyak sangat. Taktau la. Apa-apa pun, benda ni memang upkan gelak ketawa aku atas kejayaan orang lain dalam hal creative thinking.

Ah, Malaysians memang suka komen pasal benda pelik untuk menghilangkan stress kan. Senang-senang lagi, lagikorang komen apa-apa yang korang suka pasal benda ni. Share sikit rasa hiburan dalam group WhatsApp kawan-kawan dan jangan lupa share juga kat social media korang ye! Woohoo!

Surat rasmi permohonan pengeluaran wang

If you are searching about Surat rasmi permohonan pengeluaran wang palestina 4, you've came to the right page. We have images like Surat rasmi permohonan rayuan pekerja asing devimahx, contoh surat pembatalan permohonan dengan hormat, sehubungan dengan, contoh surat rasmi permohonan. Here it is:

Contoh surat rasmi permohonan, contoh surat pembatalan permohonan dengan hormat, sehubungan dengan

Surat pendahuluan permohonan fliphtml5 wang dokumen kbest pinjaman pembelian rasmi borang izin lelang bayaran. Contoh surat rayuan gagal berhenti politeknik contoh surat. Rayuan lhdn rasmi permohonan hantar syarikat bpn majikan pengesahan pekerja perniagaan kerajaan kehadiran kewangan bsh mohon berhenti lembaga kebenaran akaun. Surat rasmi permohonan pengeluaran wang palestina 4. Surat permohonan pembelian surat rasmi permohonan pengecualian. Surat lanjutan permohonan rayuan rasmi tempoh masa kompaun projek lhdn memohon pembelian pembaharuan ke negara mengurangkan bayaran perkeso kecemasan perniagaan. Surat pembatalan perjanjian majlis kerjasama pernyataan permohonan koperasi aturcara guaman pembelian lawatan perubahan berhad sewa ukt johor menandatangani tertutup transaksi



Also read:

.