Contoh Surat Rasmi Jemputan

Contoh surat rasmi jemputan ke majlis, contoh surat rasmi jemputan penceramah, contoh surat rasmi jemputan majlis, contoh surat rasmi permohonan, contoh surat rasmi rayuan, contoh surat rasmi berhenti kerja, contoh surat rasmi dalam bahasa inggeris, contoh surat rasmi memohon kebenaran lawatan, contoh surat lamaran kerja, contoh surat pengunduran diri, contoh surat resmi, contoh surat perjanjian kerjasama,

Bagi menghormati kehadiran Menteri pada Majlis Anugerah Cemerlang yang akan berlangsung tidak lama lagi, kami dengan rendah hati ingin mengirimkan surat jemputan rasmi kepada Yang Berbahagia Menteri tersebut.

Surat jemputan rasmi ini akan menjadi bukti bahawa kami menghargai kehadiran Yang Berbahagia Menteri pada majlis tersebut. Kami memahami bahawa kehadiran Menteri akan menjadi satu penghormatan kepada kami semua. Oleh itu, kami ingin memohon supaya Menteri bersedia datang dan memberikan sokongan kepad kami pada majlis tersebut.

Surat jemputan ini disertakan dengan butiran mengenai tarikh, masa dan lokasi majlis tersebut. Kami juga ingin menggariskan bahawa acara ini ialah untuk memperjuangkan pencapaian cemerlang dalam pelbagai bidang dalam negara kita. Kami amat berharap bahawa Menteri dapat memberikan ucapan dan kata-kata semangat kepada kami semua. Dengan kehadiran Yang Berbahagia Menteri, majlis ini pasti akan menjadi satu kejayaan yang besar.

Oleh sebab majlis ini merupakan satu acara formal, kami sediakan pakaian seragam bagi tetamu jemputan. Kami ingin memohon kepada Yang Berbahagia Menteri agar datang dengan pakaian penuh kehormatan. Ini adalah atas pertimbangan bahawa acara ini akan menjadi satu acara rasmi yang penting dan meriah. Sebab itu, kami amat berharap bahawa kesemua tetamu jemputan akan datang berpakaian seragam bagi menandakan suatu peristiwa yang penting ini.

Sebagai penutup, kami ingin mengucapkan terima kasih sebanyak-banyaknya atas kehadiran Yang Berbahagia Menteri pada majlis Anugerah Cemerlang ini. Kami amat menghargai segala-sgalanya yang telah dilakukan oleh Yang Berbahagia Menteri bagi memperjuangkan kemajuan negara kita. Kami berharap kerjasama Yang Berbahagia Menteri akan kekal dalam masa yang akan datang. Sekali lagi, terima kasih atas kehadiran dan sokongan yang diberikan.

Contoh surat rasmi jemputan

If you are looking for Kad jemputan ke majlis perasmian, you've visit to the right place. We have pics like Contoh surat jemputan ke program, contoh surat jemputan rasmi kepada menteri, kad jemputan ke majlis perasmian. Here it is:

Surat undangan contoh surat jemputan rasmi, contoh surat kiriman rasmi jemputan ke majlis contoh pengantar x

Contoh surat jemputan vip kumpulan contoh surat dan soal terlengkap. Jemputan rasmi yb majlis sukan mesyuarat perasmi pameran agung perasmian tahunan permohonan makan jemput malam merasmikan hadir menteri imgv2 undangan. Jemputan rasmi majlis perasmian anugerah perasmi cemerlang yb jamuan perpisahan permohonan kumpulan. Jemputan majlis anugerah perasmian kad cemerlang perasmi rasmi menghadiri kepada menteri mesyuarat undangan penduduk permohonan kecemerlangan uu suara pibg agung. Contoh surat jemputan rasmi ke majlis contoh surat. Contoh surat rasmi jemputan ceramah contoh two. Contoh surat jemputan ke program


Also read:

.