Contoh Surat Rasmi Permohonan Email

Contoh surat rasmi permohonan biasiswa, contoh surat rasmi permohonan asrama, contoh surat rasmi permohonan lampu jalan, contoh surat rasmi rayuan, contoh surat rasmi pemberitahuan, contoh surat rasmi dalam bahasa inggeris, contoh surat rasmi melalui ketua jabatan, contoh surat pernyataan, contoh surat resmi,

Apakah anda sedang mencari contoh surat rasmi permohonan untuk menggunakan dewan? Kami menyediakan satu contoh surat yang boleh digunakan sebagai panduan dalam menyediakan surat permohonan tersebut.

Sebelum itu, perlu diingatkan bahawa surat permohonan mestilah disediakan dengan format yang betul dan lengkap dengan informasi yang diperlukan. Contoh surat ini boleh digunakan bagi mencari persetujuan daripada pihak berkuasa untuk menggunakan sebuah dewan untuk tujuan tertentu seperti majlis perkahwinan, majlis syarikat, atau sebarang acara yang dipersetujui.

Berikut adalah contoh surat rasmi permohonan untuk menggunakan dewan:

Tarikh
Nama Pihak yang Menerima Permohonan
Alamat Surat-menyurat
Pegawai Bertanggungjawab
Alamat Pegawai Bertanggungjawab
Tuan,

Dengan segala hormatnya, kami ingin memohon keizinan daripada pihak berkuasa untuk menggunakan dewan yang berada di tempat tuan untuk tujuan seperti berikut:

Butiran Majlis:

  • Tarikh:
  • Masa:
  • Tempat:
  • Bilangan tetamu jemputan:

Dalam hal ini, kami berjanji untuk mematuhi semua tata tertib dan undang-undang yang berkaitan dengan penggunaan dewan tersebut. Kami juga akan memastikan kebersihan dewan terjaga dengan baik dan akan bertanggungjawab sepenuhnya ke atas segala kerosakan yang dibuat oleh pihak kami semasa menggunakan dewan.

Kami berharap pihak tuan dapat mempertimbangkan permohonan ini dengan baik dan memberikan kelulusan secepat mungkin. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi kami di talian yang dinyatakan tertera.

Sekian, terima kasih atas kerjasama dan perhatian anda.

Yang benar,

Nama Penuh Pemohon
Jawatan Dalam Syarikat / Pertubuhan
Alamat Surat-menyurat
Nombor Telefon / Emel

Itulah contoh surat rasmi permohonan untuk menggunakan dewan yang boleh anda gunakan sebagai panduan. Pastikan permohonan anda melengkapkan semua butiran yang diperlukan dan mematuhi tata tertib yang telah ditetapkan oleh pihak berkuasa.

Contoh surat rasmi permohonan email

If you are looking for Contoh surat pengunduran diri via email kumpulan contoh surat dan, you've visit to the right page. We have pictures like Contoh surat permohonan, surat rasmi permohonan kerja, surat rasmi permohonan menggunakan dewan. Here you go:

Contoh surat rasmi permohonan – cuitan dokter, contoh surat rasmiaduan,rayuan,permohonan, kerja,berhenti kerja, mohon

Contoh surat rasmi permohonan – cuitan dokter. Permohonan rasmi guru tawaran melayu kerani ganti mohon memohon latihan industri kontrak rayuan dalam senjata jawatan penamatan pekerjaan perkhidmatan borang. Contoh surat permohonan. Surat rasmi permohonan menggunakan dewan. Permohonan rasmi jawatan memohon tadbir mohon sokongan tawaran sementara untuk minta kerajaan berhenti pegawai pertukaran jabatan notis pembantu pekerja perkhidmatan. Contoh surat tukar email kumpulan contoh. Rasmi permohonan


Also read:

.